از کارکردن زيرنظر اسکوچيچ لذت مي‌برم

ماتیاس چاگو، هافبک کامرونی تیم فولاد که امسال به این تیم پیوسته، یکی از بهترین بازیکنان این فصل آنها بوده است. چاگو راجع به شرایط خودش و فولاد خوزستان گفت: من کاملا اعتقاد دارم که یکی از شانس های قهرمانی ما هستیم، شک نکنید که در دو بازی اخیر فقط دچار بدشانسی شدیم و اگر کمی شانس می آوردیم می توانستیم همه امتیازات را به دست آوریم، امیدواریم از بازی بعدی به حق مان برسیم و پیروزی هایمان را باز هم شروع کنیم، تیم ما با توجه به شرایطی که دارد یکی از شانس های اصلی قهرمانی است.

چاگو در مورد بازی با تیم لوکوموتیو ادامه داد: کاملا مشخص است که بازی سختی در پیش داریم، اصلا در لیگ قهرمانان آسیا، بازی ساده معنی ندارد و همه برای جنگیدن و پیروزی در بازی هایشان به میدان می آید، ما همه تلاشمان را می کنیم که مانند نیمه اول بازی با السد بازی کنیم، همانطور پرخطر و جنگنده بتوانیم حریف ازبکستانی را با شکست روبه رو کنیم. البته بگویم که همه چیز به خودمان بستگی دارد، اگر بتوانیم همانطور که در تمرینات هستیم ظاهر شویم، می توانیم پیروز این بازی باشیم. بهرحال فوتبال یک جنگ است و وقتی با تمام وجود به صورت یک تیم واحد به میدان برویم و بتوانیم باحمایت از یکدیگر، بازی را پیش ببریم، حریف نمی تواند ما را اذیت کند.

وی در پایان در مورد شرایط فولاد گفت: در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می بریم و فکر می کنم روزهای بدشانسی مان تمام شده است، در ضمن همه می دانند به دلیل مشکلاتی که برای تیممان به وجود آمد، چند نفر از بهترین بازیکنانمان را از دست داده ایم که اگر بودند حتما می توانستند به تیم کمک کنند، اما یادتان باشد که آقای اسکوچیچ، شب و روز تلاش می کنند و بالای سر تیم ایستاده و تمام تمرکزش را روی تیم جمع کرده و تابه بهترین شکل ممکن، بتواند نواقص را برطرف کند. من واقعا از کار کردن در کنار اسکوچیچ لذت می برم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ماتياس چاگو , فولاد خوزستان ,

تاريخ : دو شنبه 11 اسفند 1393 ا 16:10 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.